22.01.2013

TREND: Önüm Arkam Sağım Solum Kloş Etek

Sezonda kloş etek olmayan bir marka var mı? Sanırım yok. Her yerdeler ve de çok güzeller! 50'lerin kadınsı ama rahat şıklığının muhteşem dönüşü oldu.Onu modern parçalarla kombinlemek de bize kaldı.
Ben kısa olanları daha çok seviyorum, boyum uzun sayılmaz, ondan sanırım. Ama dizaltı kloş etekler uzun boylu olanlara pek yakışacak ;)



Kloş eteklerin en yakın arkadaşları; gömlekler, kısa ceketler ve kazaklar.






Babetlerle sevimli bir görüntü yakalarken bootielerle daha iddialı görünebilirsiniz.

 Blok renklerle yapılmış zevkli bir kombin.Diz altı kloş eteği bir de bu gözle görelim :)



Uzun etekler yaz mevsiminin hayat kurtarıcısıdır benim için!Bu kloş eteğin rengi de çok hoş giyeni de,kombini de.Her şeyi yani :)

2 yorum:

  1. vücut yapım itibari ile en sevdiğim modeldir benim gördüm mü hiç kaçırmam elbise etek affetmem
    ama kışın şu çorapsız bacakta ütelenmiş tavuk görüntüsünü hiç sevmiyorum yaa :D

    ençok da herzaman ki gibi atlantic pasific kombinlerini beğendim :D

    not:Bloğunun inmine bayıldım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. atlantic pasific kombinlerini beğenmemek mümkün değil zaten !:) teşekkürler :)

    YanıtlaSil