4.01.2013

Dolaptaki Yeniler :)

2013'ün ilk postu alışveriş postu! Klasik inanışa göre böyle giriş yaptığıma göre böyle gidecek,ben de alışveriş yapıp yapıp batacağım.Bu inanışı bir kenara bırakalım şimdi, tamam.Mavi'den kazandığım çekle neler almışım bir göz atalım.


Mavi'den sık sık alışveriş yaptığım söylenemez ama spor tarzın dışında bir şeyler bulmak beni çok mutlu etti.Örneğiiin alttaki nakışlı gömlek :) Daha yarışmayı kazanmadan bu gömleği gözüme kestirmiştim zaten.Bir de vücuduma uygun kot pantolon bulmakta hep sıkıntı yaşarım.Boyu uzun gelir kısaltırsın modeli bozulur,beli bol gelir vs. Mavi'nin jeanlerde "sophie" serisine bi göz atın derim.Yüksek bel skinny jeanimle saadet doluyum şu sıralar.




2013 wishlistimden jakarlı triko! Bu kazak erkek reyonundan.Ama önemli değil çünkü tam da tayt üstü oldu.


Üstünde minik kalpler olan (yani bence öyle) ponponlu eldiveni çok sevimli buldum.Kırmızı tonlarda montum yok ama bu onları kullanmayacağım anlamına gelmez!

Kendime aldıklarım bunlardan birazcık daha fazla, gerisi hediye :) Umarım yeni yıla güzel bir başlangıç yapmışsınızdır:)

Not: evet güzel bir yılbaşı fotoğrafım yok,hepsinde bir garip çıkmışım :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder