27.12.2012

Yılbaşında Ne Giysem?

Yılbaşına 3 gün kaldı!Planlar ne alemde? Sizi bilmem de ben son 6 yıl içerisinde sadece 1 kez dışarıda kutladım yılbaşını.Evet eğlenceliydi ama kalabalık fazlasıyla yorucu.Bu yüzden yılbaşı kutlaması için ev partisi tercihim.Bir kere uykun geldiği an uyuma lüksüne sahipsin, içtiğin veya yediğin şeyler dokunsa (siz anladınız ne demek istediğimi:)) gider uzanırsın, elbiseyle ya da skinny jeanle oturmaktan sıkılırsan pijamalarını giyer ayağına ev botunu bile geçirirsin:) Yani burdan anladığımız rahatına oldukça düşkün bir insanım :) ve ev partileri daha samimi geliyor :) Şöyle de bir şey var ben de dahil olmak üzere neredeyse bir çok kişi "yılbaşı eğlencesi"ne fazlaca anlam yüklüyoruz ve hiç bir zaman tam olarak hayal ettiğimiz gibi geçmiyor.Doğal olmak en iyisi,kasmanın anlamı yok.

Şimdi gelelim yılbaşı kombin önerisineeeee:


 Bu kombin dışarıda kutlamak için ideal.Yani ben olsam bunu giyerim."Yılbaşında abiye giyilir" kimin fikri bilmiyorum ama kendimi 5 kilo topuz ve 15 kilo taşlı elbiseyle yeni yıla girerken hayal edemiyorum.Ayakkabı yılbaşı temasına uygun,elbise ve ceket sevimli.Daha ne olsun.Örgülerle yapılmış doğal bir topuz da tüm gece rahat etmenizi sağlar.



Evet anladınız bu da ev partisi kombinim:) Gayet rahat bir kazak,azıcık aksesuar ve deri pantolonla stylish bir görünüm.


Not: Kombinleri polyvore hesabımda hazırlıyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder