6.12.2012

TREND: İspanyol Paça

70'lerin vazgeçilmez parçası, annemizin babamızın gençlik fotoğraflarında bolca gördüğümüz ispanyol paça pantolonlar tekrar, tekrar ve tekrar trend oldu.






En son 10 yıl önce ispanyol paça pantolonum vardı diye hatırlıyorum.Defalarca kez karşıma çıksa da hep bir kulp taktım.Yok paçası çok geniş, yok üst bacak kısmı tam oturmuyor vs. Sonunda istediğim gibi bir tane buldum (evet 25 çeşit vardı önümde beğenmesem artık ayıptı:) ve aldım! Bir sonraki post kendi kombinim olur diye düşünüyorum, bir aksilik çıkmazsa. Giymeden de bir göz atayım dedim nasıl kombinler yapılmış diye.Genelde dar gömlek ve ceketler, salaş kazaklar ve kürk yeleklerle kombinlenmiş.Şimdi bu fotoğraflara bakınca gaza geldim daha çok alasım geldi:)

 Buna bayıldım, bayıldım.



Değişik, değişik modelleri de var tabi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder