26.12.2012

Geyik Muhabbeti:)

Havalar soğukken dışarıda fotoğraf çekilmek bazen çok zor ve hasta edici( bkz.bir önceki post) olabiliyor.Bu fotoğraflar çekileli bayağı  zaman oldu ama sıra ancak gelebildi:) Geyik en çok noel babayı anımsattığından zamanı da uygun oldu aslında ;) Hem şu sıralar geyikli aksesuarlar pek bir moda.




Bu çantayı da pek bir sevdim.Hatta çok sevdim.

Geyikli aksesuarlar demişken bir kaç görsele göz atalım.




 Bu aksesuarlardan SENTETİK SEZAR 'da bulabilirsiniz ama acele etmeniz lazım çünkü Sentetik'te her şey çabucak tükeniyor."Eve gidince detaylı bakarım"diyerek almadığım her şey için  "SATILDI" yazısını görüyorum :( Bu arada facebook sayfaları:  sentetiksezarvintageshop

Çanta:Accessorize
Ayakkabı :vtufle
Kazak:H&M
Şal: Pakistan'dan gelen baba hediyesi:)
Kolye(yıldızlı):Atlas pasajı

2 yorum:

  1. O nasıl bir çantaa bayıldım! bu ara ben de geyikli objelere takmış durumdayım ondan heralde! neyse ki geyikli tatlı taytı sonunda buldum :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan:)kış bitmeden alırım umarım ben de.

    YanıtlaSil