17.11.2012

TREND: Bordolandım da duruldum!

Gelelim çoğu kişinin bir zamanlar "olmasa da olur" dediği şimdiyse sezonun hit rengi bordoya.Bordo rengini oldum olası severim ama etrafta çok fazla bordo parçalar göremediğimden herhalde ruj ve ojeyle sınırlı kalmıştı bu sevgim.Geçen sene Topshop'ta gördüğüm pantolonla kadar...



O zamandan bu zamana epey bir "bordo" sahibi olmuşum(burda görünenden birazcık daha fazla:))
Dolabıma son eklenen ise Pull&Bear'ın zarf çanta(evet daha dün alındı:))
Şimdi bir de bu bordolar nasıl kombinlenmiş onlara bakalım.Bu renk de siyah gibi her renge uyum sağlar diye düşünüyorum.Siyah, kahve, krem, hardal rengi ve lacivertle klasik bir görünüm elde edilebilir.Ya da daha çarpıcı renklerden limon sarısı, turkuaz, mint yeşili tercih edilebilir.Tabi bu renklerle yapılan kombinlerde mümkün olduğunca sade aksesuarlar kullanılmalı naçizane tavsiyem.









Çantayı alınca bir duruldum ama:) gerçekten:)

Bordolu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder