15.10.2012

İstanbul Fashion Week '12



Bol defileli, enteresan enteresan kıyafetli, yanındakini çekiştirmeli(şşşt şu ne giymiş baksana :)) bir haftayı geride bıraktık.Ben 1. ve 4. güne katılabildim sadece ama sosyal medyadan da her bir şeyi takip ettim.

Bu sefer diğer Fashion Weeklerden farklı olarak lounge kısmında IFW'de defilesi olan her modacının bir tasarımı gösterime sunulmuştu.Hoş bir fikir benim gibi meraklılar için.Hmmm kumaşına da bir dokunayım, detaylarına bakayım :)


 İlk gün fotoğraf makinam abim tarafından bir türlü ulaştırılmadığından cep telefonuna kaldım.Ondan fotoğraflar pek net de değil kusuruma bakmayın artık ben anlatırım üstümde ne olduğunu :)
Bu arada bordo kazağım H&M 'den kazandığım hediye çekiyle alınmıştır :) Onun dışında tam görünmese de diz üstünde fiyonkları olan bir çorabım var.Her ne kadar topukluları sevsem de elim hep rahat şeylere gidiyor çünkü ayağımı vuran bir ayakkabı ya da sürekli çekiştirmek zorunda kalacağım bir kıyafetle mutlu olmam imkansız!


Kazak: H&M Etek: Zara
     Şapka:Tally Weijl
Kolye:Yargıcı


4.gün nihayet fotoğraf makinama kavuşmuşum net ve canlı fotoğraflarım olacak, mutluyum.







Kazak: Batik , Etek:Topshop , Çanta: Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder